Wizyta austriackich klientów | Kontrola jakości i obsługa posprzedażna w celu promowania dogłębnej współpracy

Niedawno odwiedził naszą firmę pan Edward, CTO naszego austriackiego klienta. Obie strony przeprowadziły dogłębną komunikację na temat hybrydowego falownika dla gospodarstw domowych i akumulatora magazynującego energię, osiągając wysoki stopień konsensusu co do znaczenia kontroli jakości produktu i obsługi technicznej posprzedażnej, co jeszcze bardziej pogłębiło partnerstwo.

 

Serdecznie przyjęliśmy pana Edwarda, CTO naszego klienta z Austrii i przedstawiliśmy klientowi przegląd naszej firmy i grupy. Pan Edward był pod wrażeniem naszej globalnej sieci oddziałów, zróżnicowanych linii produktów i bogatego doświadczenia branżowego, a także wysoko ocenił naszą skalę przemysłową i wszechstronną siłę. Następnie zabraliśmy pana Edwarda do naszego salonu produktów, linii do produkcji falowników i linii do produkcji akumulatorów.

Naszymi głównymi produktami zagranicznymi są falowniki hybrydowe i pakiety akumulatorów, które pokrywają się z potrzebami biznesowymi Pana Edwarda. Pan Edward wykazał duże zainteresowanie trójfazowymi falownikami hybrydowymi niskiego napięcia o mocy 10 kW i 12 kW, dlatego przedstawiliśmy panu Edwardowi nasze trójfazowe falowniki hybrydowe niskiego napięcia z serii Mars. Produkt ten obsługuje trójfazowe niezrównoważone wyjście i realizuje równoległą pracę różnych pasm mocy, do 20 falowników w warunkach poza siecią, co spełnia zróżnicowane potrzeby klientów.

 

Ponadto, podobnie jak inni europejscy klienci, pan Edward również podkreślił, że austriacka certyfikacja TOR jest najbardziej podstawowym i podstawowym warunkiem współpracy, a nasza firma aktywnie śledzi odpowiednie kwestie certyfikacyjne.

Podczas wizyty na linii produkcyjnej falowników i zestawów akumulatorów pan Edward docenił różne rodzaje testów na linii produkcyjnej oraz raport z testów przed wysyłką, a także pochwalił nasze rygorystyczne testy i proces kontroli jakości.

 

Oboje rozmawialiśmy o tym, jak jeszcze bardziej poprawić jakość produktów i o strategiach, aby uczyć się od siebie nawzajem i promować współpracę, w której wygrywają obie strony.

Jednocześnie obsługa posprzedażna jest również poważnym problemem dla klientów europejskich. Zwykle klienci podpisują umowę SLA (umowę dotyczącą poziomu usług) z własnym zespołem instalacyjnym i dostawcami, aby zapewnić obsługę posprzedażną, nasza firma zawsze nalegała głęboką uprawę w tej dziedzinie, skupiając się na obsłudze posprzedażnej, i stworzył dojrzały system usług technicznych z unikalnymi atrakcjami w krajach Azji, Afryki i Ameryki Łacińskiej. Sukcesywnie będziemy powielać nasze doświadczenia i doskonalić system obsługi posprzedażowej na rynek europejski” – powiedział Pan Edward, jako dyrektor techniczny pracujący w branży energetycznej od 25 lat, przywiązuje dużą wagę do obsługi posprzedażowej i usługę aktualizacji oprogramowania, a także opinie użytkowników końcowych.

Omówiliśmy z klientem techniczny system obsługi posprzedażnej, a klient przedstawił także kilka konstruktywnych komentarzy i sugestii z punktu widzenia użytkowników rynku pierwszej linii, takich jak łatwa instalacja, prosta obsługa, przyjazny dla użytkownika interfejs itp., które są w dużym stopniu zgodne z filozofią naszej firmy zorientowaną na użytkownika. Będziemy nadal udoskonalać i ulepszać nasze produkty i usługi techniczne, aby zapewnić klientom bardziej niezawodną ochronę.

Teilen Sie den Beitrag: